Θεαματική αύξηση των επισκεπτών κατέγραψαν το 2018 τα αρχεία του διάσημου μουσείου του Λούβρου στο Παρίσι. Τώρα τι σχέση έχει αυτό με τη μουσική; Έχει και μάλιστα μεγάλη.

Οι επισκέπτες του μοναδικού αυτού μουσείου με τα σπάνια εκθέματα άγγιξαν τα 10,2 εκατομμύρια. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε έναν χρόνο, όχι μόνο για το μουσείο του Λούβρου (και μιλάμε για αυτό στο Παρίσι, όχι για αυτό στο Ντουμπάι), αλλά και για οποιοδήποτε άλλο μουσείο στην ιστορία.

Η αύξηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στο μουσικό βίντεο κλιπ της Μπιγιονσέ και του Τζέι Ζι, για το τραγούδι “APES**T”, γεγονός που καταγράφεται και επισήμως σε ανακοίνωση του μουσείου του Παρισιού.

Συγκεκριμένα, οι υπεύθυνοι του μουσείου του Λούβρου στην ανακοίνωσή τους εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τη θεαματική ανταπόκριση που είχε στον κόσμο το εν λόγω βίντεο κλιπ, το οποίο πρόβαλε το μουσικό ζευγάρι να τραγουδάει μπροστά από τη Μόνα Λίζα του Ντα Βίντσι, την Αφροδίτη της Μήλου και μια σειρά άλλων περίφημων έργων τέχνης.

Ρεκόρ

Στο YouTube το συγκεκριμένο βίντεο της Μπιγιονσέ και του Τζέι Ζι έχει σχεδόν φτάσει τις 150 εκατ. προβολές. Η ανταπόκριση αυτή μεταφράζεται, όπως δείχνουν τα πράγματα, σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και για το ίδιο το μουσείο, που είχε δώσει την έγκρισή του για να γυριστούν αυτά τα πλάνα μπροστά από μοναδικά έργα τέχνης.

Κι αν κάποιοι σπεύσουν να αναρωτηθούν αν κάτι τέτοιο είναι επιτρεπτό, η απάντηση είναι «ναι» και έρχεται από το ίδιο το μουσείο. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, κάθε χρόνο γίνονται εντός των εσωτερικών χώρων στο Λούβρο περίπου 500 γυρίσματα, είτε για τηλεοπτικές ταινίες (από τη συνέχεια της ταινίας «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» έως και το «Στρουμφάκια 2»), είτε για βίντεο κλιπ, είτε για οτιδήποτε άλλο. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι θεωρούν ότι όλα αυτά είναι ένας τρόπος διαφήμισης και προβολής για το ίδιο το διάσημο μουσείο.